Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lingerie/Studio Shoot 6 maart

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Studio Shoot 6 maart

Heel mooi

Comment

Beide foto's zijn zeer mooi.
      Van de tweede foto zou ik enkel de bovenste helft houden.

hesy.be
      BD0319BE

Comment

aan allen: hartelijk dank voor complimenten en opmerkingen

@ajuin en Hesy: ik ga zeker eens de foto croppen en zal die dan t.z.t. ook hier posten

@lieven lens en Tubbs: ja dat been op de tweede was wel erg donker daarom met levels locaal e.e.a. bijgesteld maar daardoor i.d.d. wel erg veel ruis.

@Tubbs: ik heb een grid gebruikt iets naast en een klein beetje achter het model. De tweede is i.d.d. een beetje uitgebrand maar dat licht met name aan de zw-conversie zal eens t.z.t. een niet uitgebrande versie posten.

@fcr-boy: ik ben nu nog bezig de hele serie uit te werken en daarna komen de foto's (evenals die andere voorafgaande shoots) op mijn website maar dat gaat nog wel enkele weken duren vrees is want druk druk.

@Tiger en Bouk: ik had wel extra verwarming aan maar het lijkt erop dat ze het i.d.d. wat frisjes heeft maar vind dat kippevel niet lelijk op de foto.

groeten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robert62

@lieven lens en Tubbs: ja dat been op de tweede was wel erg donker daarom met levels locaal e.e.a. bijgesteld maar daardoor i.d.d. wel erg veel ruis.

@Tubbs: ik heb een grid gebruikt iets naast en een klein beetje achter het model. De tweede is i.d.d. een beetje uitgebrand maar dat licht met name aan de zw-conversie zal eens t.z.t. een niet uitgebrande versie posten.

groeten

Met dank Robert voor de nodige toelichting mijn vermoeden is dus bevestigd

Groetjes Rudi

Comment

Re: Lingerie/Studio Shoot 6 maart

half-off-topic: is het opgevallen hoeveel views deze foto's al heeft gehad

On topic: Ik vind ze wel apart, maar persoonlijk niet echt móói.
            Groets, Gerhard
            Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

Comment

Ik ga me niet uitspreken over de kwaliteit van de foto's , ik ben maar een rookie .Maar als ik de titel lees denk ik dat het de bedoeling was om de lingerie tot uiting te laten komen .Als ik de foto's bekijk gaat mijn aandacht meer naar wat er in zit .

Kan ook de bedoeling geweest zijn natuurlijk .
              Groetjes
              http://www.vehe.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door avatar
                Ik ga me niet uitspreken over de kwaliteit van de foto's , ik ben maar een rookie .Maar als ik de titel lees denk ik dat het de bedoeling was om de lingerie tot uiting te laten komen .Als ik de foto's bekijk gaat mijn aandacht meer naar wat er in zit .

Kan ook de bedoeling geweest zijn natuurlijk .
                Ha, ha lingerie is natuurlijk voornamelijk mooi als het gedragen wordt door iemand die het aanzien waard is.

groeten

Comment

gewoon algemeen PERFECT

al zou ik soms toch wat meer van het model willen gezien hebben. (qua licht he )

Comment

ik wou dat we al enkele weken verder zaten, zodat we meer foto's van dat model konden bekijken op jouw website!!
                    GO ON...BE A TIGER!!!

Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Thor
                      half-off-topic: is het opgevallen hoeveel views deze foto's al heeft gehad .
                      toch logisch
                      mooi om naar te kijken, en meer dan één keer
                      Homepage Asterix

Comment

Yep, mooi voorbeeld van het betere rasterwerk...Knap gedaan, ben zelf ook wel te vinden vor dit soort foto's.
                        Canon 6D

Comment

De eerste vind ik niet zo sprekend, de tweede vind ik wel iets hebben
                          http://www.duister.org

Comment

Working...
                          X