Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Top werk, kan zo in een boekje of aan een muur.
Persoonlijk had ik graag een klein beetje meer ruimte gezien in de kijkrichting van de man, maar ik snap je compositie wel.
mooi kunstwerk.
let op dat dit niet getoond wordt op een amerikaanse school of jewordt er als leraar aan de schandpaal genageld ! (sorry, maar dergelijke voorvallen blijven bij mij erg lang hangen)
let op dat dit niet getoond wordt op een amerikaanse school of jewordt er als leraar aan de schandpaal genageld ! (sorry, maar dergelijke voorvallen blijven bij mij erg lang hangen)
Gelukkig ben ik geen leraar, ( ook nooit geweest )... maar toch heb ik het idée ( en de hoop ! ) dat racistische, of kleurverschillen problemen stilaan verminderen.
In 20 jaar modellen fotografie heb ik met modellen van bijna alle landen van de wereld gewerkt, ook alle denkbare huidskleuren, en heb nooit iets
(racistisch) waargenomen.
Misschien helpt fotografie ( en film ) hier een beetje aan ? Wie weet ?
Comment