Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
na de fotoshoot van de Yoga nog even een foto maken van het model voor het donker wordt. Foto is gemaakt domein kasteel van Horst, in het water zie je een lichte weerspiegeling van het kasteel
Ben ik dan de enige die een blauwzweem ontwaart?
De kleur van het overigens mooie jurkje ken ik niet, maar op de planken van de vlonder.....
Nogal veel zelfs, de kleur van haar kleed is "vuilwit" niet dat het vuil is, maar dat heet zo in de textiel sector.
Dit is in PS CC in 2 minuutjes gecorrigeerd.
Maar er is duidelijk meer mis met het beeld want het is des te jammer dat zo'n mooi meisje in zo'n mooie pose zo eng in het kader staat, doodzonde.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Oorspronkelijk geplaatst door walter bechholsBekijk bericht
Hele mooie , geslaagde toning. Spijtig dat hij een beetje crap in beeld is.
Dank u, voor de toning heb ik me laten inspireren doorheen gebruik maken van Filmisch fotograferen.Wat de crapte betreft ik stond op die ronde stijger en met de vaste lens van 85mm kon ik niet verder achteruit en ik wou toch deze foto maken en persoonlijk vind ik het niet zo erg maar het had inderdaad beter gekund. Groeten Daniel
De blauwige kleurzweem vind ik hier niet storend. Het krappe beeld wel. Zo te zien had het model nog wel een metertje naar rechts kunnen schuiven en dan was het een stuk beter geweest.
Zoals door de maker al vermeld ...met een prime 85mm, en geen mogelijkheid om achteruit te gaan...vind ik de opname
toch geslaagd ...kleurzweem of niet....
Comment