na de fotoshoot van de Yoga nog even een foto maken van het model voor het donker wordt. Foto is gemaakt domein kasteel van Horst, in het water zie je een lichte weerspiegeling van het kasteel
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
genieten aan de vijvers van Horst
Collapse
X
-
[Showcase] genieten aan de vijvers van Horst
na de fotoshoot van de Yoga nog even een foto maken van het model voor het donker wordt. Foto is gemaakt domein kasteel van Horst, in het water zie je een lichte weerspiegeling van het kasteelLabels: Geen
-
-
Re: genieten aan de vijvers van Horst
Hele mooie , geslaagde toning. Spijtig dat hij een beetje crap in beeld is.
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter bechhols Bekijk berichtHele mooie , geslaagde toning. Spijtig dat hij een beetje crap in beeld is.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Crap vs Krap - lichtjes andere betekenis
Effe google translate bijhalen ;-)
Mooi portret - maar idd wel heel krap
PeterLast edited by blauwzwart; 11 februari 2023, 17:55.mijn website : klik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eduardo Bekijk berichtBen ik dan de enige die een blauwzweem ontwaart?
De kleur van het overigens mooie jurkje ken ik niet, maar op de planken van de vlonder.....
Ik zie ook wreed afgesneden lichaamsdelen en een haardos die tegen het kader aanschurkt.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk berichtIntegendeel.
Ik zie ook wreed afgesneden lichaamsdelen en een haardos die tegen het kader aanschurkt.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk berichtIntegendeel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eduardo Bekijk berichtBen ik dan de enige die een blauwzweem ontwaart?
De kleur van het overigens mooie jurkje ken ik niet, maar op de planken van de vlonder.....
Dit is in PS CC in 2 minuutjes gecorrigeerd.
Maar er is duidelijk meer mis met het beeld want het is des te jammer dat zo'n mooi meisje in zo'n mooie pose zo eng in het kader staat, doodzonde.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter bechhols Bekijk berichtHele mooie , geslaagde toning. Spijtig dat hij een beetje crap in beeld is.
Comment
-
-
Zoals door de maker al vermeld ...met een prime 85mm, en geen mogelijkheid om achteruit te gaan...vind ik de opname
toch geslaagd ...kleurzweem of niet....
Groeten
Freddy
Comment
Comment