Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
jammer dat de 3 zwarten naast elkaar staan...
grt
Gerrit
Euh, er zit geen zwartharige bij hoor Donkerbruin, paars en blauw.
Er zijn twee redenen waarom ze zo opgesteld staan:
Zoals in de meeste klasjes zijn er kliekjes, drie links zitten in een groepje, de drie in het midden en de twee rechts.
Een tweede reden is dat ik uit de sets foto's, een 20-tal per personage een keuze moest maken van hoe zet ik ze bij elkaar en in welke pose om het zo echt mogelijk te laten lijken.
Het is achtmaal hetzelfde meisje met ander pruik en wat details
Als je met je hoofd niet tussen de sterren zit, maak je hier ook op Aarde heel mooie dingen.
Ik heb aan jouw foto veel plezier beleefd.
Groetjes,
Xavier
Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
Sinds mijn pensioen, medewerker en nu ook bestuurslid.
Laat de commentaren maar komen.
Euh, er zit geen zwartharige bij hoor Donkerbruin, paars en blauw.
Er zijn twee redenen waarom ze zo opgesteld staan:
Zoals in de meeste klasjes zijn er kliekjes, drie links zitten in een groepje, de drie in het midden en de twee rechts.
Een tweede reden is dat ik uit de sets foto's, een 20-tal per personage een keuze moest maken van hoe zet ik ze bij elkaar en in welke pose om het zo echt mogelijk te laten lijken.
Het is achtmaal hetzelfde meisje met ander pruik en wat details
Super gedaan, heel mooi en ik wordt er bovendien erg vrolijk van
Comment