Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Dat leeftijdsverschil komt gewoonlijk voor bij mannen met veel geld, dat is dus normaal!
En die oude heb ik precies nog gezien, hij ziet er nog goed uit ... voor ene van 100
Sorry Raymond ik had dit nog niet gemerkt, ik volg hier niet zo nadrukkelijk meer op BD en zeker niet in dit forumonderdeel, de oude dag zeker ?
Ik zit ook liever in de natuur dan binnen op een pc en een tablet outdoors dat is ook da niet hé
Dat leeftijdsverschil komt gewoonlijk voor bij mannen met veel geld, dat is dus normaal!
En die oude heb ik precies nog gezien, hij ziet er nog goed uit ... voor ene van 100
Sorry Raymond ik had dit nog niet gemerkt, ik volg hier niet zo nadrukkelijk meer op BD en zeker niet in dit forumonderdeel, de oude dag zeker ?
Ik zit ook liever in de natuur dan binnen op een pc en een tablet outdoors dat is ook da niet hé
Aaah, dan toch... Geen enkel probleem Frans en bedankt om te reageren ! Het "nadrukkelijke" is bij mij evenzo sterk teruggelopen. Wat ik graag doe en het genre waarin ik geregeld nog werk zal ik blijven verwezenlijken, dus ik zal me dan ook maar aansluiten bij "oude dag zeker".
Comment