Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Pappie loop toch niet zo snel...
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Pappie loop toch niet zo snel...
weer zeer gevoelsvol, maar wel "stijver" dan je vorige.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk berichtweer zeer gevoelsvol, maar wel "stijver" dan je vorige.
Comment
-
Een mooie. ik zou wel proberen in post-processing het doek waar ze op zitten een andere tint te geven.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door areon Bekijk berichtDit is voor mij de beste tot nu toe. Goed belicht en niet te krap gekaderd.
Comment
-
één van je beste foto's tot nu toe.
'k zou enkel wat aandacht besteden aan de voetzolen en die de volgende keer niet op foto te plaatsen. Ze ogen niet zo flatterend..
Kan je wat uitleg geven over de keuze van je titel? 'k kan het verband niet vinden met de foto?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asterion Bekijk berichtéén van je beste foto's tot nu toe.
'k zou enkel wat aandacht besteden aan de voetzolen en die de volgende keer niet op foto te plaatsen. Ze ogen niet zo flatterend..
Kan je wat uitleg geven over de keuze van je titel? 'k kan het verband niet vinden met de foto?Last edited by D.B.D; 13 december 2019, 15:03.
Comment
Comment