Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Voor mij is het een beetje moeilijk om te bekijken mede doordat het model zo groot toont tov de hond. Zou voor mij beter overkomen moest het model eventueel in een zetel zitten. Ook staat haar linker voet wat vreemd. Mvg
Maar nu ben ik toch wel heel verbaasd dat niemand hier inspecteur Columbo in heeft herkent ?
Gespeeld door Peter Falk, en steeds gekleed met zijn beige regenjas, zelfde hond als in de foto,
en een sigaar in de hand,...en heel dikwijls refereert naar zijn vrouw, die eigenlijk
nooit niemand gezien heeft !
Maar nu ben ik toch wel heel verbaasd dat niemand hier inspecteur Columbo in heeft herkent ?
Gespeeld door Peter Falk, en steeds gekleed met zijn beige regenjas, zelfde hond als in de foto,
en een sigaar in de hand,...en heel dikwijls refereert naar zijn vrouw, die eigenlijk
nooit niemand gezien heeft !
Hier is ze dan !
En ziehier Columbo:
D.
Ik kijk geen TV
(Columbo en Peter Falk ken ik natuurlijk wel. Maar heb het slechts zelden bekeken vroeger).
Nu komt het idd duidelijker over. Uw versie van Columbo mag er zeker zijn.
Een kijker kan heel de geschiedenis niet kennen hé Dan Al de attributen spelen hier in je opzet een rol en dat heb je behoorlijk gedaan waarvoor mijn waardering, de afwerking is steeds hoogstaand
Comment