Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
puur Joke & Gosse
Collapse
X
-
-
Re: puur Joke & Gosse
Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk berichtEn oorverdovende stilte, zo'n foto zou ik niet durven posten .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk berichtwat is er mis mee?
Comment
-
het beeld lijkt me wat scherpte te missen, maar persoonlijk vind ik dat er te veel op staat: ik heb eens gecropt tot ik alleen hun hoofd en torso had en dat gaf een heel ander gevoel. Sympathie, vertrouwen, "onder ons", over de generatiegrens heen. Het wat schuin staan van de achtergrondelementen valt dan ook helemaal niet meer op. Ik denk dat je zo de fundamenten van "de Berenklauw" duidelijker zou overbrengen ?
nb : geen eerdere reactie omdat ik het beeld gewoon niet heb zien voorbijkomenmijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk berichtbedankt aan de 181 kijkers van deze week
Sinterklaas is in aantocht dus denk eraan "kinderen die vragen worden vaak overgeslagen"
Mvg YvesWhat you see is what you get
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yves23 Bekijk berichtEen dergelijke opmerking vind ik effenaf zielig
Sinterklaas is in aantocht dus denk eraan "kinderen die vragen worden vaak overgeslagen"
Mvg Yves
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door comic Bekijk berichtIk ben een tijdje afwezig geweest maar er is precies nog niet veel veranderd.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk berichthet beeld lijkt me wat scherpte te missen, maar persoonlijk vind ik dat er te veel op staat: ik heb eens gecropt tot ik alleen hun hoofd en torso had en dat gaf een heel ander gevoel. Sympathie, vertrouwen, "onder ons", over de generatiegrens heen. Het wat schuin staan van de achtergrondelementen valt dan ook helemaal niet meer op. Ik denk dat je zo de fundamenten van "de Berenklauw" duidelijker zou overbrengen ?
nb : geen eerdere reactie omdat ik het beeld gewoon niet heb zien voorbijkomen
Wanneer ik hier opmerkingen over mijn foto's krijg probeer ik ze te verbeteren .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk berichtZoals je zegt, het moment was er wel, maar het kon beter in beeld gebracht worden.
Wanneer ik hier opmerkingen over mijn foto's krijg probeer ik ze te verbeteren .
Comment
-
380 kijkers, DANIELDEBOECK!! 380!! dit wordt een record!
nee aub...plaats aub dat perfecte beeld niet, want dan kunnen alle fotografen wel inpakken.....eens het perfecte beeld is genomen, heeft verder fotograferen geen zin.
dit wordt zo'n spannend week-end! wat een cliffhanger!!!
ik heb trouwens ook wat tips om dit shot te verbeteren, maar ik ga wachten tot je een update hebt geplaatst, DANIELDEBOECK.Last edited by ineedair; 18 oktober 2019, 21:36.My Website : http://www.ineedair.org
Music / Painting / Motion Graphics / Image
Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht380 bezoekers, DANIELDEBOECK!! 380!! dit wordt een record!
Comment
Comment