Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

puur Joke & Gosse

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: puur Joke & Gosse

Oorspronkelijk geplaatst door areon Bekijk bericht
    Klopt ineedair dit is zelf nog veel te weinig voor zo een Showcase. Grote klasse foto, eigenlijk te goed voor dit forum. All heil DBD
    spaar uw lof voor maandag

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
      het beeld lijkt me wat scherpte te missen, maar persoonlijk vind ik dat er te veel op staat: ik heb eens gecropt tot ik alleen hun hoofd en torso had en dat gaf een heel ander gevoel. Sympathie, vertrouwen, "onder ons", over de generatiegrens heen. Het wat schuin staan van de achtergrondelementen valt dan ook helemaal niet meer op. Ik denk dat je zo de fundamenten van "de Berenklauw" duidelijker zou overbrengen ?
      nb : geen eerdere reactie omdat ik het beeld gewoon niet heb zien voorbijkomen
      foto op uw verzoek gecropt en wat bijgewerkt

Comment

Zie je nu zelf niet dat er niks scherp is
        En snoeven over de perfecte plaat - laat maar - 't zal wel aan mij liggen ...
        maar toch al 545 kijkers - dat is ook al iets
        Last edited by blauwzwart; 20 oktober 2019, 12:11.
        mijn website : klik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk bericht
          foto op uw verzoek gecropt en wat bijgewerkt
          Ik stel vast dat je als “update” weeral een andere foto plaatst dan de originele.
          http://www.paulvanrooy.be

Comment

O dan heb ik me vergist ik heb er toen een serie gemaakt.Maar kom tegemoet aan de opmerkingen en ze zijn op het zelfde ogenblik gemaakt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vropa Bekijk bericht
              Ik stel vast dat je als “update” weeral een andere foto plaatst dan de originele.
              Normaal reageer ik niet op deze nonsens, maar Daniel, besef jij dan niet dat jij door jouw reacties je (bijna) iedereen tegen jou in het harnas jaagt?
              Het is toch de bedoeling dat we van elkaar leren, en onze hobby op een leuke manier kunnen beoefenen...
              Laten we het daarom gezellig houden, en sarcasme is hier niet op zijn plaats...
              Met dit in het achterhoofd hebben we nog een leuke tijd te gaan...

grt
              Gerrit

Comment

Working...
              X