Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

van de achterkant bekeken

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: van de achterkant bekeken

Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk bericht
    Als je een werk van iemand écht helemaal niks vindt, ga dan aan het topic voorbij en zeg er niets over, de maker van het werkt heeft weinig aan de mededeling dat iemand niet van een bepaalde foto/video houdt. Of vertel duidelijk waarom je er niets aan vindt.

Wanneer je iemand ergens advies over wil geven, doe dat dan alleen als je kan vertellen hoe dat moet. Dus als je weet hoe dat te bewerkstelligen.

Wanneer bovenstaande gedragsregels duidelijk niet worden gerespecteerd, kunnen en zullen de moderators ingrijpen. Dit kan betekenen dat je ongepaste reactie(s) gewist worden, en dat je bij verdere herhaalde overtredingen van het forum geband kan worden voor korte of langere tijd.
    Gr. Daniel

Ik dacht je de laatste tijd wat meer krediet te geven maar als ik deze reactie van jou hier weer toevallig lees dan is het mij wel duidelijk dat er eigenlijk niks veranderd is,
    bovendien deed je vroeger niks met mijn of met andermans nochtans terechte opmerkingen, ik zou dus ook niet weten waarom ik nu verbeterpunten voor jouw beeld zou opgeven want op de manier dat u daarmee omgaat zie ik dat dan ook als puur tijd- en energieverlies !
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

ik zie een geweldige blondine .. die zeker het bekjken waard was .. vanachteren gezien ... nice pic ..
      [B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eddy_uit_heist Bekijk bericht
        ik zie een geweldige blondine .. die zeker het bekjken waard was .. vanachteren gezien ... nice pic ..
        de blondine was de essentie van het beeld, mensen eraf ok dat kan ik in Ps verwijderen. Ik heb ook geleerd uit de commentaren dat smaken verschillen. Het is inderdaad een snapshot. Straatfotografie is dat meestal iets leuk zien en fotograferen dus puur op de gevoelens van het ogenblik en als de fotograaf deze goed vind is het geslaagd. Bedank voor de commentaren met deze discussie afgesloten.

Comment

Working...
        X