Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Izana Sorria
Collapse
X
-
-
Re: Izana Sorria
Mooi, misschien de oogkes nog wat oplichten..?
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtIk geloof in een geposeerde opname maar niet een "fotoshoot". De violiste staat er mooi op doch de scherpte is niet optimaal Daniël te merken aan mond en tanden.
Rekening houdend met het aanwezige publiek moest ik mij heel diskreet opstellen en flitsen was uit den boze. Ik heb alleen gebruik gemaakt van het bestaande licht en daardoor de iso moeten hoger zetten waardoor ik kwaliteit verlies.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk berichtAls ik een uur lang met toestemming haar heb gefotografeerd tijdens het concert om de emotie van het spelen vast te leggen hoe noem je het dan?
Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtDeze achtergrondinformatie staat niet in noch op de foto, vertel gewoon "wat ik zie" zonder enige intentie van afbraakkritiek !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk bericht...... heb gefotografeerd tijdens het concert om de emotie van het spelen vast te leggen......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vropa Bekijk berichtDàt lijkt me veel interessanter dan dit geposeerd portret.Last edited by D.B.D; 3 september 2019, 19:09.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk bericht....Ps ik weet dat portretten niet je ding zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk berichtRekening houdend met het aanwezige publiek moest ik mij heel diskreet opstellen en flitsen was uit den boze. Ik heb alleen gebruik gemaakt van het bestaande licht en daardoor de iso moeten hoger zetten waardoor ik kwaliteit verlies.
scherpte ligt in het midden van het kader, niet op de ogen.
het is trouwens "Soria".My Website : http://www.ineedair.org
Music / Painting / Motion Graphics / Image
Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk berichthier is toch licht genoeg...het is overdag, grote ramen....staat stil te poseren.
scherpte ligt in het midden van het kader, niet op de ogen.
het is trouwens "Soria".
Comment
-
-
"gezichtsherkenning" en "oog" - het zijn van die hulpmiddelen waarmee je de controle uit handen geeft
Misschien werkt het op bepaalde toestellen wel goed - ik heb het nog nooit gebruikt
Zelf het focuspunt bepalen - dat is het beste volgens mij
Mij lijkt dat er een witte waas over de foto ligtmijn website : klik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht"gezichtsherkenning" en "oog" - het zijn van die hulpmiddelen waarmee je de controle uit handen geeft
Misschien werkt het op bepaalde toestellen wel goed - ik heb het nog nooit gebruikt
Zelf het focuspunt bepalen - dat is het beste volgens mij
Mij lijkt dat er een witte waas over de foto ligt
Comment
-
Het beeld op zich is zeker niet slecht, denk zelfs dat het nog aan te scherpen is in het aangezicht
de waas en niet "tom" komt volgens mij door de achtergrond die de overloop maakt naar het donkere gedeelte van de BG
waar door het optisch bedrog lijkt of er een waas over de foto ligt
kijk eerlijk gezegd uit naar de andere uit deze serie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk berichtHet beeld op zich is zeker niet slecht, denk zelfs dat het nog aan te scherpen is in het aangezicht
de waas en niet "tom" komt volgens mij door de achtergrond die de overloop maakt naar het donkere gedeelte van de BG
waar door het optisch bedrog lijkt of er een waas over de foto ligt
kijk eerlijk gezegd uit naar de andere uit deze serie
Comment
Comment