Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Izana Sorria

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Izana Sorria

    fotoshoot met de bekende violiste Izana Soria Concert Leuven


    bedankt voor het kijken
    Last edited by D.B.D; 3 september 2019, 19:53.

  • #2
    Re: Izana Sorria

    Mooi, misschien de oogkes nog wat oplichten..?
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Izana Sorria

      Ik geloof in een geposeerde opname maar niet een "fotoshoot". De violiste staat er mooi op doch de scherpte is niet optimaal Daniël te merken aan mond en tanden.
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Izana Sorria

        Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
        Ik geloof in een geposeerde opname maar niet een "fotoshoot". De violiste staat er mooi op doch de scherpte is niet optimaal Daniël te merken aan mond en tanden.
        Als ik een uur lang met toestemming haar heb gefotografeerd tijdens het concert om de emotie van het spelen vast te leggen hoe noem je het dan?
        Rekening houdend met het aanwezige publiek moest ik mij heel diskreet opstellen en flitsen was uit den boze. Ik heb alleen gebruik gemaakt van het bestaande licht en daardoor de iso moeten hoger zetten waardoor ik kwaliteit verlies.

        Comment


        • #5
          Re: Izana Sorria

          Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk bericht
          Als ik een uur lang met toestemming haar heb gefotografeerd tijdens het concert om de emotie van het spelen vast te leggen hoe noem je het dan?
          Deze achtergrondinformatie staat niet in noch op de foto, vertel gewoon "wat ik zie" zonder enige intentie van afbraakkritiek !
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Izana Sorria

            Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
            Deze achtergrondinformatie staat niet in noch op de foto, vertel gewoon "wat ik zie" zonder enige intentie van afbraakkritiek !
            geen probleem, ik was van plan nog een paar foto's te plaatsen van haar als ze viool speelt maar beperk me tot twee per week

            Comment


            • #7
              Re: Izana Sorria

              Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk bericht
              ...... heb gefotografeerd tijdens het concert om de emotie van het spelen vast te leggen......
              Dàt lijkt me veel interessanter dan dit geposeerd portret.
              http://www.paulvanrooy.be

              Comment


              • #8
                Re: Izana Sorria

                Oorspronkelijk geplaatst door Vropa Bekijk bericht
                Dàt lijkt me veel interessanter dan dit geposeerd portret.
                ik hou van portretten maken, maar ik zal morgen eentje uit de serie die ik gemaakt heb op het forum zetten.Ps ik weet dat portretten niet je ding zijn.
                Last edited by D.B.D; 3 september 2019, 18:09.

                Comment


                • #9
                  Re: Izana Sorria

                  Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk bericht
                  ....Ps ik weet dat portretten niet je ding zijn.
                  Je kent mij niet eens, wie ben jij om die conclusie te trekken??? Einde communicatie voor mij.
                  http://www.paulvanrooy.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Izana Sorria

                    Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk bericht
                    Rekening houdend met het aanwezige publiek moest ik mij heel diskreet opstellen en flitsen was uit den boze. Ik heb alleen gebruik gemaakt van het bestaande licht en daardoor de iso moeten hoger zetten waardoor ik kwaliteit verlies.
                    hier is toch licht genoeg...het is overdag, grote ramen....staat stil te poseren.
                    scherpte ligt in het midden van het kader, niet op de ogen.

                    het is trouwens "Soria".
                    My Website : http://www.ineedair.org
                    Music / Painting / Motion Graphics / Image
                    Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Izana Sorria

                      Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
                      hier is toch licht genoeg...het is overdag, grote ramen....staat stil te poseren.
                      scherpte ligt in het midden van het kader, niet op de ogen.

                      het is trouwens "Soria".
                      "Soria" je hebt gelijk. eigenaardig van scherpte ik heb diafragma f4 en gezichtsherkenning en Oog AF gebruikt

                      Comment


                      • #12
                        Re: Izana Sorria

                        "gezichtsherkenning" en "oog" - het zijn van die hulpmiddelen waarmee je de controle uit handen geeft
                        Misschien werkt het op bepaalde toestellen wel goed - ik heb het nog nooit gebruikt
                        Zelf het focuspunt bepalen - dat is het beste volgens mij
                        Mij lijkt dat er een witte waas over de foto ligt
                        mijn website : klik

                        Comment


                        • #13
                          Re: Izana Sorria

                          Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
                          "gezichtsherkenning" en "oog" - het zijn van die hulpmiddelen waarmee je de controle uit handen geeft
                          Misschien werkt het op bepaalde toestellen wel goed - ik heb het nog nooit gebruikt
                          Zelf het focuspunt bepalen - dat is het beste volgens mij
                          Mij lijkt dat er een witte waas over de foto ligt
                          ik wou het ook eens uittesten, en in die situatie leek me dit de beste optie. een witte waas?

                          Comment


                          • #14
                            Re: Izana Sorria

                            Het beeld op zich is zeker niet slecht, denk zelfs dat het nog aan te scherpen is in het aangezicht
                            de waas en niet "tom" komt volgens mij door de achtergrond die de overloop maakt naar het donkere gedeelte van de BG
                            waar door het optisch bedrog lijkt of er een waas over de foto ligt
                            kijk eerlijk gezegd uit naar de andere uit deze serie

                            Comment


                            • #15
                              Re: Izana Sorria

                              Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                              Het beeld op zich is zeker niet slecht, denk zelfs dat het nog aan te scherpen is in het aangezicht
                              de waas en niet "tom" komt volgens mij door de achtergrond die de overloop maakt naar het donkere gedeelte van de BG
                              waar door het optisch bedrog lijkt of er een waas over de foto ligt
                              kijk eerlijk gezegd uit naar de andere uit deze serie
                              Morgen zal ik er twee uit de serie laten zien

                              Comment

                              Working...
                              X