Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Technisch ziet dit er, voor wat ik er van ken, zeker correct uit. Echter kan zo'n bewerking mij minder bekoren dan u gebruikelijke portretten. Echter, dat is natuurlijk mijn bescheiden mening maar.
Technisch ziet dit er, voor wat ik er van ken, zeker correct uit. Echter kan zo'n bewerking mij minder bekoren dan u gebruikelijke portretten. Echter, dat is natuurlijk mijn bescheiden mening maar.
De mensen hadden graag ook zo 1 foto , ik heb er wel veel op zitten vloeken ben geen PS held
Niet zo mijn ding - ik vind dat de man in deze groter, sterker en belangrijker overkomt dan de vrouw - het cliché dus
niks van aantrekken hoor - 't zal mijn persoonlijk aanvoelen zijn
ik zie maar 2 fotos. tis ni echt een double exposure en er zitten foutjes in, bvb. beneden aan zijn linker mouw. die foutjes zijn moeilijk te overzien als je het op deze manier doet. er zijn vele double exposure actions die je het leven makkelijker maken. ook met kleuren...de moeite om eens op te zoeken.
ik denk dat dat alleen in belgie is dat trouwfoto's op de dag van de trouw genomen worden, en altijd int park. Daarom dat er die tijdsdruk is en dat het moeilijk is zoveel beelden te maken die toch verschillend zijn van elkaar....bijna onmogelijk, daarom dat er ook altijd naar die geijkte 'humor' foto's gegrepen word...om toch maar eens iets anders te hebben. Ik heb er al verschillende gedaan en dat is altijd verspreid over verschillende dagen en verschillende locaties. de boeken die ik maak voor communies (70 tal foto's), daarvan is geen enkele foto gemaakt van de dag van de communie.
Trouwfotografie in belgie moet eens dringend herdacht worden.
Comment