Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
straatfotografie in Leuven
Collapse
X
-
-
Re: straatfotografie in Leuven
Aan de kledij te zien is deze foto niet recent.
Ik zie verder dat pakjes in de binnenstad met een elektrische bakfiets worden afgeleverd.
Het model van die fiets, de helm van de koerier en die ietwat oudere heer die ermee praat geven, samen met de zwart-wit afdruk, een retro-effect dat waarschijnlijk als contrast bedoeld is met de telecomwinkel.
Voor een slagerij had het misschien minder goed gewerkt.
De gevel is zo te zien rechtgezet.
Ook had Cartier-Bresson gewacht tot de dame voor de etalage was doorgewandeld.
Het is moeilijk om altijd een titel te vinden bij publikatie van een foto (in een tentoonstelling hebben ze er doorgaans geen), maar bij een vlinder heb ik nog nooit "Natuurfotografie in de Eifel" gezien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk berichtAan de kledij te zien is deze foto niet recent.
Ik zie verder dat pakjes in de binnenstad met een elektrische bakfiets worden afgeleverd.
Het model van die fiets, de helm van de koerier en die ietwat oudere heer die ermee praat geven, samen met de zwart-wit afdruk, een retro-effect dat waarschijnlijk als contrast bedoeld is met de telecomwinkel.
Het is moeilijk om altijd een titel te vinden bij publikatie van een foto (in een tentoonstelling hebben ze er doorgaans geen), maar bij een vlinder heb ik nog nooit "Natuurfotografie in de Eifel" gezien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk berichtAan de kledij te zien is deze foto niet recent.
Maakt het nu wat uit of een foto niet of wel recent is ....?
Comment
-
De kleuren informatie uit de afbeelding verwijderen geeft bij mij nog geen retro indruk. Alleen de kleding al van de man met die kachelpijpenbroek (is nu mode) en de pet maakt hem eigentijds.
Te hopen dat de elektrische bakfiets op de handrem staat, want het lijkt of dat hij op een helling staat. Dat krijg je wanneer je de verticale lijnen rechttrekt.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk berichtDe kleuren informatie uit de afbeelding verwijderen geeft bij mij nog geen retro indruk. Alleen de kleding al van de man met die kachelpijpenbroek (is nu mode) en de pet maakt hem eigentijds.
Te hopen dat de elektrische bakfiets op de handrem staat, want het lijkt of dat hij op een helling staat. Dat krijg je wanneer je de verticale lijnen rechttrekt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk berichtik zou dezelfde een kunnen laten zien in kleur en niet rechtgetrokken
Doe maar terug de eerste.
Comment
Comment