Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Knap werk Dominic
Bij een gedraaid lichaam lijkt het me logisch dat de huid in een plooi komt. Mij stoort het totaal niet in het origineel. Hoe meer je weghaalt, hoe meer andere dingen opvallen, bvb het plekje op haar arm (litteken).
Ik vind dit een meerwaarde, nobody's perfect
mvg Christophe
Oorspronkelijk geplaatst door stephenstophBekijk bericht
Knap werk Dominic
Bij een gedraaid lichaam lijkt het me logisch dat de huid in een plooi komt. Mij stoort het totaal niet in het origineel. Hoe meer je weghaalt, hoe meer andere dingen opvallen, bvb het plekje op haar arm (litteken).
mvg Christophe
Ik volg, alhoewel ik er weinig van ken. De originele oogt natuurlijker. En dat litteken zeker zo laten inderdaad. Niet te onderschatten detail die de foto sterker maakt !! Heel goed dus
Oorspronkelijk geplaatst door stephenstophBekijk bericht
Knap werk Dominic
mvg Christophe
ga hier mee akkoord. vind die 2 strepen wel vreemd...nog nooit gezien eigenlijk....lijkt eerder een tattoo dan huidplooien. specular op het petje doet het goed . knap beeld...ingetogen sexy
Comment