Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Ik hou soms van harde contrasten, maar hier is het voor mij, net iets teveel van het goede...
D.
Bedankt voor je reactie. Ik heb er nogal mee zitten klooien in verschillende omzettingen, waardoor het uiteindelijk moeilijk kiezen werd. Ik heb er deze uitgenomen, maar kon evengoed een andere geweest zijn
Voor een gewoon landschap wat dit grotendeels is was de omzetting wel te doen geweest al zou dat stuk reling toch hard overkomen maar het element mens laat het als extra hard ervaren.
Qua compo is het best wel ok
eens verder dan de reling verdwijnt het beeld in het niets. Er zijn wel sporen van bewolking, maar vermoedelijk ligt onderaan de zee of een meer. Dit deel had misschien meer herkenbaar mogen zijn ?
anders wel een inspirerend beeld.
Door de positie van de 'loper' toont (of insinueert) deze foto een eigenaardige situatie, hij of zij botst letterlijk op de afbakening. Mocht wat zachter van afwerking zijn voor mij. Je had er meerder moeten van nemen Tom want er zit wel potentieel in deze omgeving.
Comment