Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Nu pas gezien dankzij de hof. Prachtige plaat, de setting en het model zijn heel mooi en sfeervol. Best wel jaloers op want soortgelijke foto staat hoog op mijn verlanglijstje. Toen het vorige keer zo mooi gesneeuwd had, kon ik geen model vinden. [emoji107] Dikke proficiat dus en benieuwd naar meer werk met dit model.
Sommige plaatjes komen zo uit dromen- of sprookjesland. Deze heeft ook alles om daaraan mee te doen. Ware het niet dat feeën dikwijls blond zijn als ze in het wit gekleed rondlopen. En dat ze altijd als bij wonder in het midden staan. En dat er een zekere sterkte in die foto's ontbreekt. En hier is dat allemaal niet het geval.
En dus een foto waar iedereen naar kijkt, en met heimwee naar de kindertijd, en juist omdat dit een ongelooflijk sterk beeld is.
Bravo aan het moedige model. En aan de fotograaf met zijn zoveelste HOF.
Tot ziens hier weer, binnenkort,
Xavier
Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
Laat de commentaren maar komen.
Nu pas gezien dankzij de hof. Prachtige plaat, de setting en het model zijn heel mooi en sfeervol. Best wel jaloers op want soortgelijke foto staat hoog op mijn verlanglijstje. Toen het vorige keer zo mooi gesneeuwd had, kon ik geen model vinden. [emoji107] Dikke proficiat dus en benieuwd naar meer werk met dit model.
Groetjes, Marchristan.
Dit stond ook al lang op mijn verlanglijstje. Om dit zonder voorbereiding te laten slagen moet je veel geluk hebben.
Voor deze shoot had ik al enkele maanden op voorhand een teampje gezocht. Model, mua, styliste. Alles was voorbereid, we moesten enkel nog wachten op de sneeuw.
De moeilijkheid lag erin om alle mensen last minute te kunnen optrommelen. Normaal gezien gingen we naar de ardennen trekken, maar enkele weken terug lag er smorgens plots een laag sneeuw in limburg.
Iedereen kon en dus smorgens vroeg vlug naar lommel rijden. Terwijl we bezig waren zagen we zo de sneeuw smelten en tegen de middag was alles weg.
Meer werk van dit model in mn nieuwe draadje.
Comment