Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
nogal flets van kleur - precies of die door glas is genomen
neen, puur natuur. Maar het is wel een serieuze deelvergroting van het origineel, waar ik meer aandacht had voor de cafe-gevel dan voor de eenzame ziel met haar drankje. Hier is het beeld inderdaad fletser dan op mijn niet-verkleind exemplaar.
bedankt voor het aandachtspunt.
neen, puur natuur. Maar het is wel een serieuze deelvergroting van het origineel, waar ik meer aandacht had voor de cafe-gevel dan voor de eenzame ziel met haar drankje. Hier is het beeld inderdaad fletser dan op mijn niet-verkleind exemplaar.
bedankt voor het aandachtspunt.
als het dan toch een crop is...kan je er niet beter een horizontale van maken waar ze aan de linkse zijde wat meer ruimte krijgt?
als het dan toch een crop is...kan je er niet beter een horizontale van maken waar ze aan de linkse zijde wat meer ruimte krijgt?
blijkbaar is het je niet opgevallen dat deze dame van linkse strekking is ? Ze zat dus al aan de linker kant van het cafe EN van het beeld
bedankt allen voor de tips.
Comment