Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Lily likes Chocolate
Collapse
X
-
-
-
Re: Lily likes Chocolate
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtOpzettelijke kleurtoon ? Mijn voorganger heeft de inhoud al aangeraakt. Met de oogjes heb ik het wat moeilijker vanwege de vlekjes. Goed Mysti !
Bedankt voor de comments!
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkStel je kritieken niet te scherp...
Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mysti Bekijk berichtInderdaad wat gespeeld met de split toning... ietwat gewaagd voor een kleurenblinde. Wat bedoel je juist met de ogen, GR?
Bedankt voor de comments!
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtZoals ik al aanhaalde Mysti, de witte vlekjes (reflecties) op die nogal zwarte oogbollen.
Zij heeft inderdaad heel erg donkere irissen hetgeen in foto’s echt weinig detail geeft. Ik vind het bij haar heel erg moeilijk om de ogen correct te bewerken...
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkStel je kritieken niet te scherp...
Fujifilm XT20 - Fujinon XF 18-55mm - Fujinon XF 35mm F2.0 - Nissin i60A - Nissin Air 1 commander
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtZoals ik al aanhaalde Mysti, de witte vlekjes (reflecties) op die nogal zwarte oogbollen.
Ik vind de foto mooi, alleen jammer dat er hier zoveel klein mannen met een vuile mond getoond worden.
Comment
Comment