in kleur :
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
zonder kleur (+ kleur)
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: zonder kleur
Inderdaad een krachtig en geslaagd portret
Comment
-
Geslaagd, en zeker mooi omgezet, ik ben nu wel benieuwd naar de kleur uitvoering.
wat mij direct opviel was de juiste belichting, met name de glitters zijn goed te onderscheiden.
Roba picture is just a moment of life, enjoy each of them
Comment
-
-
-
De foto is blijkbaar in het zwart-wit gemaakt omdat het kan, maar het model heeft alles gedaan om er zo gekleurd mogelijk op te staan.
Omzetting naar zwart-wit is geen doel op zich, maar moet een toevoeging zijn om een bepaalde sfeer te maken en dat is hier zeker niet het geval.
Comment
-
Z/W of kleur - het is een keuze die de fotograaf maakt lijkt me.
Je kan denk ik geen lijst maken van onderwerpen die in kleur moeten en andere die in Z/W mogen.
In geval van carnaval vind ik dat het weglaten van kleur de foto terugbrengt tot de essentie en dat is voor mij de mens achter het masker
Dank voor de reacties - heb er de kleurenversie bijgezet voor de liefhebbers
Petermijn website : klik
Comment
-
Dan vind ik de zwart-wit toch stukken meer karakter hebben alsook door de harde bewerking.
Comment
-
-
Re: zonder kleur (+ kleur)
smaak en kleur ... . Ik verkies de kleur-versie omdat die guitiger overkomt en dat past voor mij beter bij het beeld dat die persoon wil uitstralen. Maar de fotograaf blijft baas.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk berichtDan vind ik de zwart-wit toch stukken meer karakter hebben alsook door de harde bewerking.
Comment
Comment