Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
mooie guitige blik!
de bewerking is er juist ietsje over voor mij
details teveel platgedrukt, zou het kunnen zijn dat je dit met portraitpro gedaan hebt? (wilde gok)
mooie guitige blik!
de bewerking is er juist ietsje over voor mij
details teveel platgedrukt, zou het kunnen zijn dat je dit met portraitpro gedaan hebt? (wilde gok)
Hallo, de bewerking is volledig in Lightroom gedaan.
Oorspronkelijk geplaatst door JdphotographyBekijk bericht
Hallo, de bewerking is volledig in Lightroom gedaan.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hoe komt het dan dat detail platgedrukt zijn? Helderheid op -80 of te zware ruisonderdrukking
Ik vind het echt een prachtige foto, maar de details zijn te ver heen
Hoe komt het dan dat detail platgedrukt zijn? Helderheid op -80 of te zware ruisonderdrukking
Ik vind het echt een prachtige foto, maar de details zijn te ver heen
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Via "huid verzachten" met het aanpassingspenseel. Misschien had ik de sterkte idd wat minder mogen zetten.
Oorspronkelijk geplaatst door JdphotographyBekijk bericht
Via "huid verzachten" met het aanpassingspenseel. Misschien had ik de sterkte idd wat minder mogen zetten.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Je moet inderdaad oppassen met deze tool in LR. Je krijgt snel aan plastic-achtige huid.
Voor de rest eigenlijk wel een mooie guitige foto. Was die aanpassing eigenlijk wel nodig ?? Ik ben eerlijk gezegd benieuwd naar het origineel.
Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.
Je moet inderdaad oppassen met deze tool in LR. Je krijgt snel aan plastic-achtige huid.
Voor de rest eigenlijk wel een mooie guitige foto. Was die aanpassing eigenlijk wel nodig ?? Ik ben eerlijk gezegd benieuwd naar het origineel.
Gebruik het bij men meeste foto's maar hier valt het idd extra op. Zal er rekening mee houden in de toekomst [emoji6] toch bedankt voor de reactie.
Idd, een mooie foto maar de bewerking is teveel zichtbaar. Ik gebruik liever Portraiture in PS en dan kan je alles nog aanpassen en nadien in PS kan je de dekking van deze laag nog verminderen. Dat geeft echt een zacht effect dat helemaal niet zo opvalt, zelfs mij iets rijpere leeftijden.
Comment