DE ONBEWERKTE VERSIE ;-)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Julian
Collapse
X
-
-
Re: Julian
mooie guitige blik!
de bewerking is er juist ietsje over voor mij
details teveel platgedrukt, zou het kunnen zijn dat je dit met portraitpro gedaan hebt? (wilde gok)portfolio en workshops:
https://www.bennybulke.com/
-
Oorspronkelijk geplaatst door bulke41 Bekijk berichtmooie guitige blik!
de bewerking is er juist ietsje over voor mij
details teveel platgedrukt, zou het kunnen zijn dat je dit met portraitpro gedaan hebt? (wilde gok)
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jdphotography Bekijk berichtHallo, de bewerking is volledig in Lightroom gedaan.
Ik vind het echt een prachtige foto, maar de details zijn te ver heen
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalkportfolio en workshops:
https://www.bennybulke.com/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bulke41 Bekijk berichtHoe komt het dan dat detail platgedrukt zijn? Helderheid op -80 of te zware ruisonderdrukking
Ik vind het echt een prachtige foto, maar de details zijn te ver heen
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jdphotography Bekijk berichtVia "huid verzachten" met het aanpassingspenseel. Misschien had ik de sterkte idd wat minder mogen zetten.
Voor de rest eigenlijk wel een mooie guitige foto. Was die aanpassing eigenlijk wel nodig ?? Ik ben eerlijk gezegd benieuwd naar het origineel.Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door stapperke Bekijk berichtJe moet inderdaad oppassen met deze tool in LR. Je krijgt snel aan plastic-achtige huid.
Voor de rest eigenlijk wel een mooie guitige foto. Was die aanpassing eigenlijk wel nodig ?? Ik ben eerlijk gezegd benieuwd naar het origineel.
Comment
-
Geweldig schattige blik! Commentaar over bewerking ben ik mee akkoord.
Groetjes, Marchristan.
Comment
-
Wat een schattig bolleke! Ik volg ook wat betreft het origineel, moet nog steeds een mooie foto zijn
Comment
-
-
Idd, een mooie foto maar de bewerking is teveel zichtbaar. Ik gebruik liever Portraiture in PS en dan kan je alles nog aanpassen en nadien in PS kan je de dekking van deze laag nog verminderen. Dat geeft echt een zacht effect dat helemaal niet zo opvalt, zelfs mij iets rijpere leeftijden.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door stapperke Bekijk berichtJe moet inderdaad oppassen met deze tool in LR. Je krijgt snel aan plastic-achtige huid.
Voor de rest eigenlijk wel een mooie guitige foto. Was die aanpassing eigenlijk wel nodig ?? Ik ben eerlijk gezegd benieuwd naar het origineel.
Comment
Comment