Heb eindelijk eens een model en een plas kunnen samenbrengen. Deze vond ik één van de betere. Meningen welkom.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
(Geen) Tweeling
Collapse
X
-
-
-
-
-
Re: (Geen) Tweeling
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtleuk - maar heel veel ruis
bewuste keuze ?
Peter
LievenDe ideale foto is de foto die de kijker doet voelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dyn Llun Bekijk berichtNiet ècht, vrees ik. Hoge iso omdat het binnen was, maar ik ben -achteraf- niet zeker of dat nodig was.
Lieven
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk berichtWat was je exif info? Welke camera?
Met die gegevens bedenk ik me dat ik het had kunnen riskeren om een lagere iso in te stellen, maar zit toch al nipt.
Comment
-
De iso heb je nu nog altijd niet vermeld - maar die is blijkbaar wel hoog genoeg om die ruis te veroorzaken.
Als je uit de hand hebt geschoten zijn deze instellingen ok - het diafragma kon misschien wel wat verder open (F4, F2.8 ? ) - dan kon de iso wel iets naar beneden.
Maar de beste oplossing is hier een statief - dan kan je deze foto zonder problemen nemen bij de laagste IS0 en heb je geen ruis
Groeten,
Petermijn website : klik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtDe iso heb je nu nog altijd niet vermeld - maar die is blijkbaar wel hoog genoeg om die ruis te veroorzaken.
Als je uit de hand hebt geschoten zijn deze instellingen ok - het diafragma kon misschien wel wat verder open (F4, F2.8 ? ) - dan kon de iso wel iets naar beneden.
Maar de beste oplossing is hier een statief - dan kan je deze foto zonder problemen nemen bij de laagste IS0 en heb je geen ruis
Groeten,
Peter
Comment
Comment