Bedankt voor het kijken:
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Charlotte
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
Re: Charlotte
Heel mooi beeld. Prachtig licht. Enkel de onderkant van de BH zit de Calvin Klein elastiek een beetje verdraaid.
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Comment
-
-
-
Mooie foto's zet jij hier de laatste tijd neer. Ook deze.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk berichtMooie foto's zet jij hier de laatste tijd neer. Ook deze.
Comment
-
-
Knappe plaat. De perfectie van het model tov het ruwere decor. [emoji106]
Groetjes, Marchristan.
Comment
-
-
Voor mij ben je volgens mij iets tever gegaan in de retouche van het gezicht -> of misschien is het juist het mindere licht.
Haar gezicht is me een beetje te donker belicht.
Mijn eerste zin slaagt vooral op de algemene toning op haar gezicht, maar de lip en linker onderkaak is iets anders kwa toning -> lijkt me meer een post foutje
Op de buik heb je ook een duidelijke aflijning tussen iets lichter en donkerder -> het licht? of teveel gedodged?
Wel een leuke expressie / locatie / model!Mijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Anteros Bekijk berichtVoor mij ben je volgens mij iets tever gegaan in de retouche van het gezicht -> of misschien is het juist het mindere licht.
Haar gezicht is me een beetje te donker belicht.
Mijn eerste zin slaagt vooral op de algemene toning op haar gezicht, maar de lip en linker onderkaak is iets anders kwa toning -> lijkt me meer een post foutje
Op de buik heb je ook een duidelijke aflijning tussen iets lichter en donkerder -> het licht? of teveel gedodged?
Wel een leuke expressie / locatie / model!
De verschillende toning heeft louter te maken met de lichtinval in de treinwagon. Door de lage ramen was het bijna onmogelijk het licht ook op haar gezicht te krijgen, tenzij door flitsen, maar ik wou enkel met natuurlijk licht werken. Het verschil in licht is dan ook bijna volledig te wijten aan de lichtinval.
Comment
Comment