Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Voor mij ben je volgens mij iets tever gegaan in de retouche van het gezicht -> of misschien is het juist het mindere licht.
Haar gezicht is me een beetje te donker belicht.
Mijn eerste zin slaagt vooral op de algemene toning op haar gezicht, maar de lip en linker onderkaak is iets anders kwa toning -> lijkt me meer een post foutje
Op de buik heb je ook een duidelijke aflijning tussen iets lichter en donkerder -> het licht? of teveel gedodged?
Wel een leuke expressie / locatie / model!
Mijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier
Voor mij ben je volgens mij iets tever gegaan in de retouche van het gezicht -> of misschien is het juist het mindere licht.
Haar gezicht is me een beetje te donker belicht.
Mijn eerste zin slaagt vooral op de algemene toning op haar gezicht, maar de lip en linker onderkaak is iets anders kwa toning -> lijkt me meer een post foutje
Op de buik heb je ook een duidelijke aflijning tussen iets lichter en donkerder -> het licht? of teveel gedodged?
Wel een leuke expressie / locatie / model!
Ook hier moet ik u ontgoochelen, ik werk zelfs niet met photoshop, enkel met Lightroom, dus "dodgen" is er niet aan te pas gekomen.
De verschillende toning heeft louter te maken met de lichtinval in de treinwagon. Door de lage ramen was het bijna onmogelijk het licht ook op haar gezicht te krijgen, tenzij door flitsen, maar ik wou enkel met natuurlijk licht werken. Het verschil in licht is dan ook bijna volledig te wijten aan de lichtinval.
Comment