Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sad but true

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Sad but true

bijzondere foto, bijzonder portret.

ook interessant om de discussies te volgen, en de verschillende standpunten te lezen, zonder dat ik onderlegd genoeg zou zijn om een standpunt in te nemen.
    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mlap Bekijk bericht
      Ik weet dat de gsm niet ideaal is, maar je gebruikt wat je op het moment bij de hand hebt.
      Ook thuis heb ik geen speciaal voor foto's geoptimaliseerd beeldscherm.
      Ook het gebruik van verschillende browsers geeft verschillende resultaten.
      Maar je hebt zeker een punt dat het niet ideaal is.

Ik zal het eens doorgeven aan mijne baas ;-)

--
      map.
      T.T.
      Op de foto heb ik niet dadelijk een opmerking in de negatieve zin, inhoudelijk vind ik dit emotioneel en prachtig
      De uitleg, de commentaren vind ik (de foto even terzijde) nog meer interessanter omdat het over bedoordelen van een foto gaat. Als je al deze reacties alles samenvat kom je uit dat iedereen gelijk heeft en ongelijk, want we zien ALLEMAAL anders en als dat niet genoeg is of niet begrepen wordt, we kijken ALLEMAAL anders, naar verschillende schermen die dan meestal nog naar eigen inzicht zijn afgesteld. Dus collega's fotografen "Waar hebben wij het over ?"
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Mooi en opmerkingen zijn juist - maar gezien de titel is de belichting toch wel goed gekozen
        Peter
        mijn website : klik

Comment

Inderdaad, een triestige evolutie dat mensen foto's beoordelen van op hun GSM. Ik wist niet dat fotografen dat ook deden,

Ik vind de belichting ook passend, ik heb zeker nog genoeg over om een beeld te hebben van de emotie. De foto is nu natuurlijker, als je emotioneel bent, zoals in de titel benadrukt dan ga je je toch afkeren van het licht. Dat is een natuurlijke reactie volgens mij dus vind ik de foto goed.
          https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

Comment

Deze vind ik bijzonder mooi met veel emotie.
            Een klein beetje meer ruimte rechts zou ook niet misstaan hebben denk ik.
            Groetjes,
            Dominic

Comment

Eentje in jouw eigen typische stijl, Thaan.
              Mooi beeld.
              deka
              There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Working...
              X