Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Niet echt mijn ding, maar dat is uiteraard maar mijn mening.
Het model komt naar mijn mening zeer akelig over, maar zolang de fotograaf en model het goed vinden...
lol, ik denk niet dat het aan het model ligt, maar vooral aan de manier van belichting (of bewerking)
Ik ken heel weinig of niets van portretfotografie, vandaar mijn terughoudendheid om te reageren.
In je 3 portretten is je model een "stoere meid", maar het is allemaal nogal een beetje overdreven . Zelf hou ik niet zo van de Uma Thurman "Kill Bill-poses" (ik bedoel dit niet als belediging, maar dat is het beeld dat bij me opkomt) en die worden dan nog eens versterkt door het harde licht. Naar mijn heel persoonlijke mening maken een zachter lichtje en misschien zelfs een glimlach een wereld van verschil - MAAR dat is natuurlijk slechts mijn smaak.
Last edited by philitalia; 8 september 2017, 10:44.
Comment