Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Is dit niet een Beetje een bekrompen opmerking ...... Vooral naar het model toe.
Denk dat Daniel zijn pluimen al meer dan verdiend en bewezen heeft.
Top plaat dragan effect naar n.i
Is dit niet een Beetje een bekrompen opmerking ...... Vooral naar het model toe.
Denk dat Daniel zijn pluimen al meer dan verdiend en bewezen heeft.
Top plaat dragan effect naar n.i
Ik denk dat het zombie gedeelte niet aan het model ligt maar aan de belichting. You love it or you hate it.
Dat Daniel zich al bewezen heeft is zeker, maar het is volgens mij de foto die men beoordeelt, niet de fotograaf. Over de foto gesproken (want van de fotograaf weet men al dat hij goed is): Ik hou wel van die cirkels in de ogen. Het is bij mij de lippenstift en de wimpers die iets TE zijn voor mijn smaak. Maar zeker speciaal en als men fan is van een hardere bewerking, denk ik wel dat deze een top plaat is.
Toch een vraagje: continu licht, ND filter of HSS?
Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes
Comment