Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
buiten de oude lens en de manier, vind ik dit maar niets geef mij maar hedendaagse lens en ik had gedacht dat op zen minst de ogen zouden scherp zijn, maar dat is maar mijn mening ik ben zeker dat er andere dit soort fotografie geweldig zullen vinden
Oorspronkelijk geplaatst door DANIELDEBOECKBekijk bericht
buiten de oude lens en de manier, vind ik dit maar niets geef mij maar hedendaagse lens en ik had gedacht dat op zen minst de ogen zouden scherp zijn, maar dat is maar mijn mening ik ben zeker dat er andere dit soort fotografie geweldig zullen vinden
Ja jongens... misschien deze 'goede raad' ook eens toepassen op uw eigen foto's .....
En ja, ik vind deze foto wel iets hebben ja. Een andere benadering die ik wel kan smaken.
Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.
Oorspronkelijk geplaatst door DANIELDEBOECKBekijk bericht
vooral op vlak van juiste focus leggen kan TS nog heel veel van jou leren LOL
Schitterend portret, heel kunstzinnig zacht, teder en toch indringend gerealiseerd. Ik doe mijn hoedje af, super En toch hou ik niet zo van studiowerk - zo zie je maar !
Vijf en negentig procent van het portret is onscherp en toch leidt de aandacht niet naar het scherpe deel: de weinig zeggende blik van de ogen.
Ben ik eigenlijk ook mee eens.
Bij monochrome beelden wordt de blik gevangen door de lichtste vlakken.
Bij dit portret wordt de aandacht van de ogen afgeleid naar de lichtvlek op haar borst (even licht als het gezicht).
Het open hemd levert hier geen positieve bijdragen aan de sterkte van het beeld, integendeel zelfs.
Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?
Comment