Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Danielle

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Danielle

Weinig zeggende blik van de ogen... hoe verzin je het....
    Kijk naar de sfeer van het totaalplaatje en als je het dan niet ziet, krijg je van mij een verwijzing naar de oogarts.
    IK word van sommige comments écht moe... (daar kan de oogarts helaas niets aan verhelpen LOL)
    Zie mijn onderschrift...
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
      Weinig zeggende blik van de ogen... hoe verzin je het....
      Kijk naar de sfeer van het totaalplaatje en als je het dan niet ziet, krijg je van mij een verwijzing naar de oogarts.
      IK word van sommige comments écht moe... (daar kan de oogarts helaas niets aan verhelpen LOL)
      Zie mijn onderschrift...
      Als je gevoelig ben geen veren in je achterste te krijgen voor je werk, dan kan een oogarts daar ook niets aan veranderen.
      Sorry dat ik zo reageer, maar iemand naar de oogarts verwijzen die een andere kijk heeft op een plaatje lijkt me ook niet getuigen van fatsoen.

Comment

Die veren heb ik niet nodig, maar als je geen oog hebt voor anderssoortig werk kan ik je ook niet helpen. Je hoeft het niet mooi te vinden, maar opmerkingen als nietszeggende ogen is gewoon bullshit comment.
        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
        (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door areon Bekijk bericht
          Of de ogen nu scherp zijn ofniet ik ben een man en kijk altijd eerst naar de borsten vind het wel een leuk portrait
          Ik kijk altijd eerst naar het hart. Het mooiste gedeelte van een vrouw. Natuurlijk niet mijn schuld dat daar iets voor hangt ;-).
          Mijn eerste reactie was ook 'mja' zonder meer. Heb deze meerdere keren moeten zien voordat de foto mij aansprak. Hoe vaker ik ernaar kijk, hoe meer die ogen mij aantrekken. Ik kan dus zowel de negatieve (ook mijn origineel gevoel) als positieve reacties verstaan. Voor mij was er in het begin TE veel wazigheid in de foto wat mijn aandacht volledig wegtrok. Maar nu maakt dat net de foto.
          Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes

Comment

Ik vind het een mooi portret, Henk. En je beheerst duidelijk de techniek.
            De ogen mochten er voor mij echter iets meer uitspringen.
            Groetjes,
            Dominic

Comment

Working...
            X