Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik vind het in kleur al een mooi portret, met een sprekende blik. De kleuren passen in elkaar. ZW zal ook mooi zijn, maar komt dan misschien harder over.
De dromerige blik past perfect bij de afwerking.
Ik vind het in kleur al een mooi portret, met een sprekende blik. De kleuren passen in elkaar. ZW zal ook mooi zijn, maar komt dan misschien harder over.
De dromerige blik past perfect bij de afwerking.
Ik heb er meteen ook even een update bijgeplaatst adh tips die ik elders kreeg. Streepje in de achtergrond weg, wat minder rood op de wangen en algemeen wat meer licht.
Ik ga toch voor het origineel (mits streepje i/d achtergrond weg).
Speciale bewerking: het is net een foto van een schilderij dat geschilderd werd door een zeer realistisch schilderend schilder.
Als dat je opzet was: meer dan geslaagd!! !
Speciale foto. Ik verkies op dit moment de eerste versie. De update lijkt alsof heb de bedoeling is een tekst toe te voegen, terwijl de eerste versie me de indruk van een "af" werk geeft. Mooie kleuren.
Die ogen vertellen me een ander verhaal. Minder dromerig maar iets
problematischer, een bezorgdheid die ik niet kan plaatsen en precies
dit maakt het een mooi proces.
Comment