Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
in Barcelona
Collapse
X
-
-
Re: in Barcelona
Mooi panorama - maar de lucht ziet er niet echt "gezond" uit : realiteit of bewerking ?
Denk dat je ook nog lenscorrectie moet toepassen om trap en leuning recht te krijgen
De pet met het Barcelona opschrift is leuk
Het afsnijden van de handen wat ongelukkig
Petermijn website : klik
-
trekt kwa sfeer wat op de kunstberg in Brussel, daar kan je ook zo over de stad heen kijken.
op één of andere manier hou ik niet van het licht in de voorgrond op de mensen. lijkt me wat HDR achtig, of de schaduwen wat te veel opgetrokken ?mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rx-ke Bekijk berichtHeb de foto al een paar keer bekeken en vraag me af of die mensen nu een meerwaarde geven aan dit beeld? (plaatsing)
is uitnodigend en prikkelend. Citytrip en vakantiegevoel onder een
dak. Ik mag dit zeer mooi vinden...
Comment
-
Indien mogelijk had ik iets meer naar rechts gestapt om die zuilen tussen de 2 standbeelden te krijgen (geen idee of dit ook mogelijk was) en ook iets naar voren om die 2 niet in beeld te hebben maar wel de muzikant. Iets teveel bewerkt naar mijn smaak en inderdaad spijtig van die handen. Anders wel een mooi beeld van de stad weergegeven en leuke zonnige vakantiesfeer. Veel detail opmerkingen gegeven maar al bij al vind ik het een mooie foto.Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes
Comment
-
Bedankt voor de reacties en het kijken!EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
https://sites.google.com/view/pdh65/
Comment
-
Ik lees geen reactie over de muzikant die helaas in de schaduw zit, jammer van dat laatste. Maar eigenlijk maakt dit me niet veel uit want er zijn zó veel aandachtspunten in deze opname dat het me al duizelt...Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Comment