Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Twee dames in de studio, erg verschillend dus ook op verschillende manier op de Cambo-'plaat' gezet. Hier Esmee, de lady met zoveel krulletjes dat je niet uitgeteld raakt...
groeten, Henk
Hehe en weer ging het mis om een plaat hier te tonen. Ligt waarschijnlijk aan de notebook waar ik het op doe... Excuus alle 29 bd'ers die niets zagen...
sterk, leuke scherpte diepte ook.
voor mij mag er boven aan nog wat van de achtergrond af, net boven haar prachtige krulletjes. dan vind ik de ogen sterker staan, maar zoals ik al schreef is dit mss persoonlijke smaak.
net als de toning, vind ze wel mooi maar die ogen en tanden worden er wat geel van. nu weet ik niet aangezien je met een cambo werkt of je die kan bijpassen?
sterk, leuke scherpte diepte ook.
voor mij mag er boven aan nog wat van de achtergrond af, net boven haar prachtige krulletjes. dan vind ik de ogen sterker staan, maar zoals ik al schreef is dit mss persoonlijke smaak.
net als de toning, vind ze wel mooi maar die ogen en tanden worden er wat geel van. nu weet ik niet aangezien je met een cambo werkt of je die kan bijpassen?
Grtz
Renske
Na het scannen kan er wat kleur in het bestand zitten, maar dat is veranderlijk. Ik zet eerst om in grijstinten, daarna terug naar rgb en voeg ik de toning toe.
Er zou aan de bovenkant wat af kúnnen, maar dan zou er aan de onderkant ook iets af moéten, en ik heb nu eenmaal niet voor een vierkante presentatie gekozen.
groeten Henk
handen onder haar hoofd, veel gepoederd
Tja het zal wel "Art" zijn.
Maar in ieder geval is deze foto mooier dan die veel te bleke portretten van baby en kinderhoofdjesdie die ook op dit (mensen)onderdeel vaak gepost worden.
Comment