Ben benieuwd hoe dit over komt.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Tattoo
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Tattoo
Mooie opzet, het effectlicht op de achtergrond doet me minder.
Werkelijk prachtig uitgevoerde tattoo die op deze manier 'goed uit de verf komt'. Like!
Persoonlijke meningen over al dan niet keuze voor tattoo's op je lichaam passen mijns inziens niet op dit forum. Ik heb dat helaas ook op andere forums op mijn foto's moeten ervaren. Laten we het bij de fotografie houden!Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk berichtPersoonlijke meningen over al dan niet keuze voor tattoo's op je lichaam passen mijns inziens niet op dit forum. Ik heb dat helaas ook op andere forums op mijn foto's moeten ervaren. Laten we het bij de fotografie houden!
De achtergrond is anders wel mooi, een andere optiek moet ook kunnen, toch?...leeg...
Comment
-
Dank voor jullie meningen en ik kan mij indenken dat de tattoo enige reacties kan gaan uitlokken maar als iedereen dit gaat doen dan gaat het niet meer over fotografie maar over de tattoo.
Dus graag uw mening over de fotografie en niet over de tattoo anders had ik dit wel op een tattoo forum geplaatst.
Comment
-
Misschien sla ik de bal volledig mis, maar als de tattoo het onderwerp van de foto is zou ik die meer "in de verf zetten". Het rechtse deel staat in de schaduw en het linkse deel aan de schouder heeft teveel licht.
Ik zou ook onderaan nog een stukje afsnijden of het model haar broek een beetje laten optrekken
mvg
PhilipMvg Philip
Comment
-
-
Kijk, hier heb ik wat aan
Ik wilde het qua lichtval spannend houden en de kop van de draak vond ik het belangrijks vandaar dat dat gedeelte meer licht vangt.
Het model iets meer naar links laten draaien voor een egale lichtval van de tattoo was ook niet mooi omdat je dan weer een stuk borst kreeg te zien.
De tattoo gaat ver naar beneden en vandaar ook dat de broek iets te ver naar beneden is gegaan
Comment
-
Puur op intuïtie zou ik zeggen om een crème of een speciale make-up op de rug aan te brengen om de reflectie van het licht te minderen.
De saturatie van de tattoo mag voor mij lichtjes opgetrokken worden. Aziatische draken zijn toch vaak héél kleurrijk.Mvg Philip
Comment
-
Leuk dat je dit opvalt die reflectie want daar zat ik eigenlijk op te wachten
De reflectie die je ziet komt van water uit een plantenspuit en het model was ook ingevet met een babyolieachtig iets. Misschien had ik een polarfilter moeten gebruiken of ander soort vet?
De saturatie van de tattoo hab ik al in zijn geheel iets opgetrokken en dat is dit resultaat.
Comment
-
-
-
Mooi.
Door dat zwarte broekje lijkt haar torso te zweven in de lucht, dat stoort mij ook een beetje.Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk berichtMooi.
Door dat zwarte broekje lijkt haar torso te zweven in de lucht, dat stoort mij ook een beetje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sugarman2 Bekijk berichtDe tattoo gaat ver naar beneden en vandaar ook dat de broek iets te ver naar beneden is gegaan
Als je de foto bijknipt tot boven de broek, dan stopt de tatoo in het niets.
Dus ik vind het goed zoals het is, de broek is ook geen zware vlek, er zit structuur in , vooral aan de linker kant.
Leuk dat je dit opvalt die reflectie want daar zat ik eigenlijk op te wachten
De reflectie die je ziet komt van water uit een plantenspuit en het model was ook ingevet met een babyolieachtig iets. Misschien had ik een polarfilter moeten gebruiken of ander soort vet?
De saturatie van de tattoo hab ik al in zijn geheel iets opgetrokken en dat is dit resultaat.
Comment
-
ik zou in de toekomst ook de verwarming enkele graden hoger draaien bij dit soort schoots of heb ik het mis als ik een kippenhuid denk te zien...
Comment
Comment