Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Spirit of Ecstasy
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Spirit of Ecstasy
Oorspronkelijk geplaatst door thierry ysebaert Bekijk berichtEen beetje bevreemdend , dat vind ik wel knap .
Grtn Thierry
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thaann Bekijk berichtYep...mooi maar diene hometrainer voor het raam had ik toch verzet ;-)
Comment
-
Ik vind de blote borst geen meerwaarde, en de uil of hometrainer die kan je nog wegtoveren.
Comment
-
Foto met potentieel. Ik zou hem graag in zwart/wit zien ( nu lijkt hij wat geel ), met inderdaad de hometrainer weggeshopt.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter bechhols Bekijk bericht..., met inderdaad de hometrainer weggeshopt.
groeten,
Ludwigwww.ludwigdesmet.com - beauty & fine art photographer -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door charlemagne Bekijk berichteen aantal onder jullie hebben duidelijk nog nooit van 'The Spirit of Ecstasy' gehoord lijkt me
groeten,
Ludwig
In dit beeld is het gewoon een storend element.
Comment
-
Ik vind em prima hoor ! De blote borst past voor mij wel bij haar blik. Sterke blik die de foto maakt wmb.
Ook de zetel vind ik knap. Mooie vorm in beeld en contrasteert perfect.
Voor mij top
I don't care about the hometrainerNikon shooter - Samyang fan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door charlemagne Bekijk berichteen aantal onder jullie hebben duidelijk nog nooit van 'The Spirit of Ecstasy' gehoord lijkt me
groeten,
Ludwig
sorry hé we rijden niet allemaal met een RR ;-)...maar ik vind het beeld wel iets hebben hé / mooi dus
Comment
-
-
-
Mooi, ze heeft zelfs niet in de gaten dat haar kleedje is gezakt...Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jensdh Bekijk bericht
In dit beeld is het gewoon een storend element.
Model, kledij, borst, blik, zetel... = top
Comment
Comment