Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Axelle
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Axelle
Erg mooi voor mij!Last edited by Henk47; 19 december 2016, 11:44.Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
-
en alweer kan ik een door mij geplaatste reactie niet wijzigen ....
ik had er dit willen bij zetten:
(klein tipje, er loopt vanaf haar oog een haar naar beneden, ik dacht eerst aan een kras op het negatief -als het een analoge opname zou zijn- maar ik zou het toch weghalen...)Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Mooi
Aangepast: Ik kan wel aanpassen hoor Henk. Ik denk dat jij op de lijst van gevaarlijke personen staat (Anything you say can be used against you...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk berichten alweer kan ik een door mij geplaatste reactie niet wijzigen ....
...
Indien niet, stel ik voor dat je contact opneemt met onze admin zunoel
@TS (RudyP): je had deze foto tevens ingezonden voor onze maandelijks Challenge. Ik heb -nadat bleek dat je ook op het forum gepost had- je inzending moeten verwijderen, omdat je met deze topic (onder jouw nicknaam) de anonimiteit geschonden hebt. Ik heb je daarover een email gestuurd.BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.2) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk berichtZie jij niet rechtsonder al je (recente) posts deze knop:
Indien niet, stel ik voor dat je contact opneemt met onze admin zunoel
@TS (RudyP): je had deze foto tevens ingezonden voor onze maandelijks Challenge. Ik heb -nadat bleek dat je ook op het forum gepost had- je inzending moeten verwijderen, omdat je met deze topic (onder jouw nicknaam) de anonimiteit geschonden hebt. Ik heb je daarover een email gestuurd.
Gisteren ben ik overgegaan van Internet Explorer naar Google Chrome omdat ik eveneens problemen had op Facebook, en nu is het kennelijk opgelost, gezien de uitroepteken die ik hierboven bij kon plaatsen.
Met dank voor de aandacht!!Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk berichtMooi
Aangepast: Ik kan wel aanpassen hoor Henk. Ik denk dat jij op de lijst van gevaarlijke personen staat (Anything you say can be used against you...)Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk berichtIk had wel de knop -bewerken- maar daarna niet de knop -opslaan-
Gisteren ben ik overgegaan van Internet Explorer naar Google Chrome omdat ik eveneens problemen had op Facebook, en nu is het kennelijk opgelost, gezien de uitroepteken die ik hierboven bij kon plaatsen.
Met dank voor de aandacht!!
Maar inderdaad: als je bepaalde functies mist, kan het nooit kwaad een andere browser te proberen.BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.2) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
Prachtig, dit is een soort belichting waar ik veel van hou. Is het met continu licht?
Supermooi
Comment
-
-
Dit is toch geen studio opname?Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk berichtDit is toch geen studio opname?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk berichtDit is toch geen studio opname?
Comment
-
Sorry voor de late reactie. Dit is inderdaad een 'studio'opname (waarbij de studio gewoon een kleine ruimte thuis is...).
Belichting is met een kleine Fresnel van Ledgo. Voor de fresnel een stuk hard papier waar kleine reepjes uitgesneden zijn om het effect van 'venetian blinds' te bekomen. Meer heb je soms niet nodig...
Comment
Comment