Dirt it is....
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Dirt
Collapse
X
-
-
Re: Dirt
goede foto. Scherptediepte, indringende blik, mysterie
-
Een mooi portret van 2 "echte" mannen. Dat de voorste in de lens kijkt en de man op de achtergrond uit het beeld kijkt, maakt dit beeld voor mij nog sterker. Een goede omzetting met gepaste contrasten.
De foto roept ook vragen op: dragen deze mannen werkkledij of een motorpak? Hoe komt het dat zij onder het stof zitten? Is dit wel stof? Wat trekt de aandacht van de man achteraan?
Voor mij zeker een topper.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FayLyxx Bekijk berichtEen mooi portret van 2 "echte" mannen. Dat de voorste in de lens kijkt en de man op de achtergrond uit het beeld kijkt, maakt dit beeld voor mij nog sterker. Een goede omzetting met gepaste contrasten.
De foto roept ook vragen op: dragen deze mannen werkkledij of een motorpak? Hoe komt het dat zij onder het stof zitten? Is dit wel stof? Wat trekt de aandacht van de man achteraan?
Voor mij zeker een topper.
Comment
-
Great picture!Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
-
knap beeld. "Dust" had ook een mooie titel geweestMy Website : http://www.ineedair.org
Music / Painting / Motion Graphics / Image
Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk berichtHeel mooi portret!
Blijven doen.
Proficiat met de hof
Comment
-
-
heel mooie zw foto, mijn vrouwelijke collega op het werk zag deze foto en wilde gelijk haar Harley buitenhalen en naar deze "echte" mannen toe rijden voor een date,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karabinier Bekijk berichtheel mooie zw foto, mijn vrouwelijke collega op het werk zag deze foto en wilde gelijk haar Harley buitenhalen en naar deze "echte" mannen toe rijden voor een date,Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk berichtknap beeld. "Dust" had ook een mooie titel geweestEen fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .
Comment
Comment