Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Recent naar een begraving geweest van een ver familielid en ik was een beetje verast dat daar ook een fotograaf rondliep.
Blijkt zo een beetje een nieuwe trend.
Vind ik wel goed dat de nabestaanden ook een herinnering houden aan dit moment.
Ik heb er een beetje een dubbel gevoel bij.
De foto is goed uitgevoerd, en komt mooi ingetogen over, tot hier mijn fotografisch standpunt.
Mijn eer en geweten zou me echter niet toelaten bij een dergelijke gebeurtenis met een camera rond te lopen, maar dat kan ook een persoonlijk gevoel zijn.
Ik heb er een beetje een dubbel gevoel bij.
De foto is goed uitgevoerd, en komt mooi ingetogen over, tot hier mijn fotografisch standpunt.
Mijn eer en geweten zou me echter niet toelaten bij een dergelijke gebeurtenis met een camera rond te lopen, maar dat kan ook een persoonlijk gevoel zijn.
ik begrijp je gevoel en om eerlijk te zijn had ik ook zoiets van doe ik het of toch niet....nu vroeger begin jaren 1900 en nog tientallen jaren nadien was het héél gewoon om begrafenissen te fotograferen en zelfs de overleden mensen nog zo levend mogelijk in beeld te brengen ....EN achteraf was de familie toch blij dat ze ook van dit moment een beeld hebben ter nagedachtenis...zoals ik al heb aangehaald het moeten niet altijd de leuke momenten zijn die dan nog meestal uitvergroot in beeld worden gebracht ook de minder leuke mogen als herinnering volgens mij in de album
Comment