Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het zou zo Ilse de Lange kunnen zijn
( tips: voor een keer is zon pose hartstikke leuk, weet niet in hoeverre het typerend is voor je werk, maar probeer daarnaast ook andersoortige portretten te maken
Het zou zo Ilse de Lange kunnen zijn
( tips: voor een keer is zon pose hartstikke leuk, weet niet in hoeverre het typerend is voor je werk, maar probeer daarnaast ook andersoortige portretten te maken
Dank je wel ppp
Sarah is gewoon een heel spontane en gekke meid. Ik hou van vooral portretten waarbij mensen zichzelf zijn.
Maar ik heb best wat foto's overgehouden uit onze samenwerking.
Deze meid kan ook best goed zingen, ze deed mee aan de zoektocht 'K3 zoekt K3'.
Het was leuk om met haar samen te werken. Hierbij nog een portretje uit onze samenwerking
*Bedankt aan iedereen voor de reacties en de tips!
Spontane en zelfzekere dame. Achtergrond van de eerste foto komt wel wat vreemd over op mijn scherm, kan het zijn dat je die bewerkt hebt? Veel kleurruis precies.
Spontane en zelfzekere dame. Achtergrond van de eerste foto komt wel wat vreemd over op mijn scherm, kan het zijn dat je die bewerkt hebt? Veel kleurruis precies.
Comment