Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
So you think I love art
Collapse
X
-
[Showcase] So you think I love art
Vriendelijke groet, laGrange
http://lagrange.1x.com
"You don't take a photograph, you make it" Ansel AdamsLabels: Geen
-
-
Re: So you think I love art
Wow deze is voor mij super!Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
-
De persoon is voor mij teveel ingepusht, mocht dus iets minder scherp zodat hij prima past in het geheel. De voetjes staan niet op de grond en zweeft dus. Inzake inhoud en ruimte een prima foto.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
-
Spreekt me niet aan, nu lijkt het of je de man er hebt ingeplakt.
Die glow spreekt me nu niet aan, doe de man weg en je hebt een zeer surrealistisch beeldMijn materiaal mag misschien gestolen zijn, maar bijdragen kan ik ook op een andere manier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Anteros Bekijk berichtSpreekt me niet aan, nu lijkt het of je de man er hebt ingeplakt.
Die glow spreekt me nu niet aan, doe de man weg en je hebt een zeer surrealistisch beeld
Voor -midden en achtergrond werken wel zeer goed!
Bart
Comment
-
Dank voor jullie reacties ...
Voor de duidelijkheid, hier is niets aan toegevoegd of verwijderd.
De man staat wel degelijk op de grond, er is alleen selectief gewerkt aan de "clarity" in Lightroom.Vriendelijke groet, laGrange
http://lagrange.1x.com
"You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams
Comment
-
Zeer mooi..Nikon D5300 + Nikon D3300 + Nikkor 50 mm 1.8G + AF-S DX NIKKOR 18–55mm f/3.5–5.6G VR II + AF-S DX NIKKOR 55-200mm f/3.5–5.6G VR II + Sigma DG 70-300 4.5-5.6 + SIGMA 105MM F/2.8 EX DG MACRO OS HSM Nikon + Nissin I40 + YN 560
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lagrange Bekijk berichtDank voor jullie reacties ...
Voor de duidelijkheid, hier is niets aan toegevoegd of verwijderd.
De man staat wel degelijk op de grond, er is alleen selectief gewerkt aan de "clarity" in Lightroom.
Comment
Comment