Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
She
Collapse
X
-
-
Re: She
Vind het wel mooi.
Maar ik ben ook nieuwsgierig...
Op hoeveel is je achtergrond gemeten? En op welk diafragma heb je dit genomen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk berichtVind het wel mooi.
Maar ik ben ook nieuwsgierig...
Op hoeveel is je achtergrond gemeten? En op welk diafragma heb je dit genomen?
Comment
-
-
Allen dank voor de fijne commentaren !
Enkele antwoorden ;diafragma F8 , de achtergrond = geen idee :-) De lampen stonden op 5 . Ik zorg gewoon dat ie zo licht mogelijk is zonder de lichte delen v h model uit te branden ..................
Nog extremer zw w ; ben nog twee stappen verder gegaan Finepiks , maar dat was toch wat hard :-)
Voor Gno - ja tasten is lekker :-)
Grtjs Thierry
Comment
-
Deze vind ik veel beter dan de andere in kleur. De vormen in die andere foto zijn anders ook wel interessant. Kortom, ik zou die ook omzetten.
Fijn 'tast' werk, Thierry.
Groetjes,
XavierCanon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
Laat de commentaren maar komen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door lumafoto Bekijk berichtMooi genomen die foto hoewel mijn persoonlijke voorkeur blijft uitgaan naar zwarte achtergronden bij dergelijke beelden.
mvg, Luc
Repost verwijderde foto tevens ;
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thierry ysebaert Bekijk berichtJa , normaal werk ik ook met zwarte achtergrond - maar na drie zware / zwarte jaren , wou ik het wat "lichter" houden :-)
Repost verwijderde foto tevens ;
https://www.dropbox.com/s/hmsdg1ihyo...-ZW-W.jpg?dl=0
Mooie foto trouwens. Knappe belichting en speciale uitsnede.Groetjes,
Dominic
Comment
-
Had hem graag willen zien ... Nu zie ik alleen een reclame voor een koffiemachine haha zal wel te maken hebben met mijn zoektocht naar de perfecte koffiemachine voor weinig geld...
Oh zie hem inmiddels als ik de link aanklik, MOOI!Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk berichtHad hem graag willen zien ... Nu zie ik alleen een reclame voor een koffiemachine haha zal wel te maken hebben met mijn zoektocht naar de perfecte koffiemachine voor weinig geld...
Oh zie hem inmiddels als ik de link aanklik, MOOI!
wel een plaatje waar op staat "please update your account to enable 3rd party hosting"
en dat blijft hetzelfde als ik er op klik.
Bij de dropbox link krijg ik de foto wel te zien als ik er op klik.
Comment
Comment