Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Wat is er precies verloren aan? Het model komt los van de achtergrond, is duidelijk aanwezig op de voorgrond, het beeld is niet grijs, heeft duidelijke witten en zwarten?
Eventjes verduidelijken aub
Het idee voor deze foto is goed, maar de uitwerking kan beter ...
Zo stoort het lange spier onkruid pal op de voorgrond erg - het verstoort de compositie.
Verder lijkt het linker been van het model vergroeid te zijn met het onkruid. Ik zal liever beide benen volledig.
Maar, zoals gezegd, IMHO ...
het warm z/w vind ik mooi maar inderdaad de compositie stoorde mij ook direct. Eerst het onkruid afmaaien maar dan nog vechten de 2 onderwerpen om aandacht. Het komt mij ook zo zinloos over daar plots een naakt aan te treffen.
Comment