Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
doet mij ook aan muziek denken....of aan een foto van een zangeres of muzikante....die stijl. haren links vind ik ongelukkig. ze lijken veel te lange wimpers, een vreemde dunne snor en baard. De hals is veel te ....euh...wit
doet mij ook aan muziek denken....of aan een foto van een zangeres of muzikante....die stijl. haren links vind ik ongelukkig. ze lijken veel te lange wimpers, een vreemde dunne snor en baard. De hals is veel te ....euh...wit
Ik kan hier volgen, lijkt inderdaad wat rommelig op oog niveau, wat zijn wimpers wat is haar.. klopt.. zie het nu ook..
Deze foto kan ik niet meer nemen maar de focus zal inderdaad meer naar details gaan bij de volgende.
Comment