Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Clear your mind
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Clear your mind
Sterk werk !Vriendelijke groet, laGrange
http://lagrange.1x.com
"You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams
Comment
-
Ik begrijp niet hoe je de beweging in je foto hebt gekregen. Ik zie dat je een sluitertijd van 1/1000 hebt gebruikt. Kan je een tipje van de sluier oplichten ?
In elk geval is dit een knap resultaat.
Groeten
Peter
Sent from my iPad using Tapatalk
Comment
-
Knap gedaan en geeft een onwezenlijk resultaat door dat contrast tussen scherpte van persoon en omgeving
Comment
-
-
Mooie omzetting met leuke heldere kleuren.
Door de schaduw van de persoon komt het niet over alsof hij er op 'geplakt' is, maar maakt hij wel degelijk deel uit van het totaalplaatje.
Knap gedaanSony a77 + a700; Sony rx100III en wat lenzen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Heembeek Bekijk berichtIk begrijp niet hoe je de beweging in je foto hebt gekregen. Ik zie dat je een sluitertijd van 1/1000 hebt gebruikt. Kan je een tipje van de sluier oplichten ?
In elk geval is dit een knap resultaat.
Groeten
Peter
Sent from my iPad using Tapatalk
De man is er zeker niet 'opgeplakt', de foto is zoals hij is, natuurlijk heb ik hem bewerkt.
In photoshop heb ik eerst de persoon geselecteerd en opgeslaan, want die selectie had ik later nog nodig.
Dan het personage 'weggeshopt', en met 'motion blur' de foto vervaagd.
Dan heb ik uit de originele foto de man terug doorgeschilderd, tot op pixelniveau, het zand rond zijn schoenen, en nog een heel klein beetje van het origineel rond het personage.
Dan nog gevignetteerd en de hooglichten wat teruggehaald.
Dat zal het zowat zijn, de schaduw was er wel aan zijn benen in het origineel, maar niet in het water, dat heb ik 'bijgemaakt'.
Vriendelijke groeten, Christophe
Comment
-
bedankt voor het meedelen van je manier van werken.
Comment
-
-
-
Proficiat met je Hof! . Prachtige foto, Ik vind de rode pet echt schitterend in deze
Comment
-
Dikke proficiat met je HOF!
Je moet daarvoor toch veel geduld hebben om zoiets te willen bewerken. Knap gedaan!
Comment
Comment