Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
I wonder how it feels on the outside
Collapse
X
-
-
Re: I wonder how it feels on the outside
Sterke reeks, knap die blik.
Hier zou ik wel een kleine perspectiefcorrectie doen, de foto staat open.
mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk berichtSterke reeks, knap die blik.
Hier zou ik wel een kleine perspectiefcorrectie doen, de foto staat open.
mvg,
EddyKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door NDW Bekijk berichtLeuk dat ik toch wel overwegend positieve reacties krijg op mijn laatste beelden.
Vooral omdat ik me ook goed voel in de richting waarmee ik deze ben ingesllagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NDW Bekijk berichtLeuk dat ik toch wel overwegend positieve reacties krijg op mijn laatste beelden.
Vooral omdat ik me ook goed voel in de richting waarmee ik deze ben ingesllagen.Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Knap vastgelegd, heel mooi licht.
Proficiat met de Hof!
mvg Christophe
Comment
-
-
Zeg van de moderatoren wat je wil, maar ze hebben er toch weer 2 straffe portretten uitgeloot.
Hartelijk proficiat met je HoF!Vriendelijke groet, laGrange
http://lagrange.1x.com
"You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lagrange Bekijk berichtZeg van de moderatoren wat je wil, maar ze hebben er toch weer 2 straffe portretten uitgeloot.
Hartelijk proficiat met je HoF!
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Comment
Comment