Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Wanhoop
Collapse
X
-
-
Re: Wanhoop
Oorspronkelijk geplaatst door ppp Bekijk berichtQua indringendheid erg mooi. De donkere zijde had voor mij wel iets meer licht moge vangen ( weer niet in hoeverre je terplekke de situatie in de hand had?)
Grtn Thierry
Comment
-
Men zegt altijd...er moet doortekening zijn, maar van mij mag het ook wel eens donker/zwart zijn die halve kant!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karabinier Bekijk berichtMen zegt altijd...er moet doortekening zijn, maar van mij mag het ook wel eens donker/zwart zijn die halve kant!
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door karabinier Bekijk berichtMen zegt altijd...er moet doortekening zijn, maar van mij mag het ook wel eens donker/zwart zijn die halve kant!
Comment
-
Mooie foto
Het is wel spijtig dat de voettekst in kreupel Engels is geschrevenPrepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk berichtMooie foto
Het is wel spijtig dat de voettekst in kreupel Engels is geschreven
Is gecorrigeerd :-)
Comment
-
Beter!
...en ja, als moderator had ik het goede voorbeeld moeten geven door dat wat diplomatischer te verwoordenPrepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer
Comment
-
Comment