Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Scherpte ligt totaal verkeerd. Ik vind het goed dat er geoefend wordt op zo'n BD-dag, maar waarom post je dit in showcase? Of ligt het aan mij en is kwaliteit niet meer belangrijk op BD?
raar dat je deze post gezien de mooie platen op je website. deze is ver van scherp in de buurt van haar ogen. Verkeerde opgeladen? Moest hij scherp geweest zijn was het wel een mooie. tinten achtergrond passen mooi bij haar ogen.
Scherpte ligt totaal verkeerd. Ik vind het goed dat er geoefend wordt op zo'n BD-dag, maar waarom post je dit in showcase? Of ligt het aan mij en is kwaliteit niet meer belangrijk op BD?
Ik post in SC om de reactie te krijgen die jij geeft.
"Totaal verkeerd" klinkt meedogenloos (en is het ook) maar je hebt gelijk. En dat zie ik nu pas.
In fotobeoordeling geef ik ook gewoon mijn mening hoor, en misschien is mijn kritiek 'meedogenloos', maar het heeft geen zin om rond de pot te draaien of complimenten te geven als zoiets belangrijks als scherpte niet juist zit.
Comment