Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Blijkbaar heb ik haar naam verkeerd begrepen, maar dat is niet zo erg.
De omgeving goed gebruikt, hoewel ik een licht overhellen naar rechts vermoed. Ze kan zeer goed poseren, is een echte pro. Misschien heb je toch wat te weinig scherpte op haar oog, vrees ik. Maar de compo is goed hoor.
ps: ben weggelopen van de kou, was beter gebleven. :-/
Ik heb er nog enkele hele mooie van haar.. Qua scherpte ben ik niet zeker hoor.. haar jas die voor haar oog is is wel scherp dus ik betwijfel het.
Ze zouden bij Nikon echt moeten stoppen met van die grote [ ] als scherpstelpunten te hebben. een gewoon punt zou veel beter zijn.. "My opinion" maar das een andere discussie.. Als je wat verder staat van je model is zie je bijna een half gezicht in 1 scherpstelpunt. vandaar f/ naar boven en iets ervoor focussen om zeker te zijn.. het contrast is wat me ook aansprak bij deze situatie..
Bedankt voor me erop te wijzen dat hij nog wat scheef stond.. bij deze :-) Update
Comment