Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hoe ik ook kijk, het lijkt wel highkey, maar daar is dit beeld toch niet geschikt voor dacht ik. Maar wat een leuk model...!
Nog eens gekeken, mag wel in hetzelfde bericht want ik ben (nog) de eerste..... ik zie in het model en haar kleding geen overbelichting, denk dat ik afgeleid wordt door de wel heel erg lichte omgeving. Jammer van de leuning en het bord dat zo dadelijk op haar gaat vallen, en toch heeft deze foto wel iets.
Ik vind dit een eerlijk licht en fris beeld.
Mooie pose, prachtige blik en mooi licht.
Volg Henk wat betreft de plaat aan de bovenkant (wegdoen dat ding en meer panorama gaan, beeld wordt daar beter van).
Rode vodje rechtsonder is ook wel een eyecatcher.
Ik vind dit een eerlijk licht en fris beeld.
Mooie pose, prachtige blik en mooi licht.
Volg Henk wat betreft de plaat aan de bovenkant (wegdoen dat ding en meer panorama gaan, beeld wordt daar beter van).
Rode vodje rechtsonder is ook wel een eyecatcher.
Comment